poniedziałek, 27 stycznia 2014

Recenzja zapachów Bi-es

Cześć wszystkim!

Tak jak obiecałam będzie dzisiaj recenzja zapachów marki Bi-es.

Przed świętami dostałam znowu miłą wiadomość od SampleCity.pl. Otóż okazało się, że jestem jedną z 200 testerek, które przetestują perfumy Bi-es :) Przesyłka doszła szybciutko, bo już pierwszego dnia po Sylwestrze otrzymałam wielką paczkę! Nawet nie wyobrażacie sobie mojego zdziwienia jak otworzyłam to wielkie pudełko, a tu aż trzy pełnowartościowe pudełeczka perfum!


Od razu wzięłam się za rozpieczętowanie wszystkich z nich. I od samego początku wiedziałam, które będą moimi faworytami :)

Ale po kolei :)

Miss Belle


Opis:
Miss Belle to lekka, szyprowo-owocowa kompozycja, subtelnie przełamana delikatnymi akordami drzewnymi. Różowo-pudrowy odcień podkreśla romantyczny styl. Otul się ciepłą wonią i poznaj nowy wymiar zmysłowości.

Zapach szyprowo-owocowy z akordami drzewnymi i kwiatowymi.


Moja recenzja:
Perfumy zapakowane są w ładne biało-złote pudełeczko, chociaż może jak dla mnie za duża ilość koloru złotego jest na granicy kiczowatości. Również flakonik ma delikatne złote elementy, ale podoba mi się pomysł złotej góry flakoniku. Całość moim zdaniem prezentuje się ładnie i elegancko, a wszystko jest solidnie wykonane. Zapach mają bardzo ładny, jednak niestety nie w moim typie. Wydaje mi się, że raczej przeznaczone są dla kobiet dojrzałych i nasuwa mi się określenie do nich -poważne. Mojej mamie się spodobały, ale razem stwierdziłyśmy, że idealne będą dla mojej babci. A, że zbliżał się Dzień Babci więc perfumy stały się idealnym prezentem :)

Moi



Opis:
Zapach orientalno-korzenny, subtelny i nowoczesny. Białe kwiaty nadają niepowtarzalności, tworząc bardzo zmysłową kompozycję.
Nuty głowy: nuty zieleni, brzoskwinia, śliwka, frezja
Nuty serca: konwalia, róża, jaśmin, irys, ylang-ylang
Nuty podstawy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, cedr, ambra, piżmo, wanilia, bób Tonka
Moja recenzja:
Jak poprzednie perfumy, tak i te są utrzymane w tonacji biało-złotej, z tym że te mi się bardziej podobają ze względu na to, że wyglądają klasyczniej. Flokonik również wygląda elegancko i klasycznie. Mają mocny, intensywny zapach, który mi się podoba, z tym, że przeznaczyłabym go na jakieś uroczyste wyjścia. Mojej mamie również przypadły do gustu.

I mój zdecydowany faworyt!

Experience the Magic

Opis:
Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości: bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytującą podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla, by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl. 
Nuta głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty
Nuta serca: fiołek, róża, frezja
Nuty podstawy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo.

Moja recenzja:
Zdecydowanie ich zapach mnie urzekł. Bardzo lubię tego typu zapachy, a ten naprawdę jest magiczny :) Perfumy zapakowane są w fioletowo-srebrne opakowanie z ciekawym wzorem, natomiast flakonik jest ozdobiony delikatnym brylancikiem Swarovski. Jednak troszkę przyczepię się do flakonika ponieważ już pierwszego dnia zepsuła mi się zatyczka i dokładne zamknięcie perfum jest niemożliwe. Jak widać na zdjęciu perfumy są zabarwione delikatnie na różowo i widać również, że już ich trochę ubyło :D

Wszystkie opisy pochodzą ze strony: URODA POLSKA
Koszt perfum: 21- 24 zł
Pojemność: 100 ml
Podziękowania dla SampleCity.pl za mozliwość przetestowania perfum :)

Pozdrawiam
Angeliq

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)