wtorek, 8 kwietnia 2014

Mini obrazki DIY

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tu nie było, ale niestety studia, staż, projekty zaliczeniowe itp. nie pozwoliły mi na naskrobanie tutaj sensownej notki. Naprawdę podziwiam osoby, które pomimo wielu obowiązków potrafią znaleźć chęci i chwilkę na napisane notki :)

Dzisiaj będzie mam nadzieję też krótko, a treściwie :D

W poprzedniej notce przedstawiłam wizję moich rowerów DIY, a dzisiaj pokaże je nieco zmodyfikowane. Jako, że w poprzedniej wersji właściwie ciężko było stwierdzić ich użyteczność to postanowiłam coś z tym zrobić.

I wyszło coś takiego :)


Jest to mini ozdoba do powieszenia :)

Ale również udało mi się wykonać coś dodatkowego zupełnie nie związanego z rowerkami.

I tak powstał koteczek :)


Miłym zaskoczeniem była wiadomość od SampleCity.pl o zakwalifikowaniu się do testów.
I tym sposobem trafił do mnie preparat "Na poprawę samopoczucia i pogodę ducha" firmy Salus Natura :)

"Preparat jest przeznaczony dla osób pracujących w stresie, ciągłym napięciu, prowadzących nerwowy tryb życia. Systematyczne używanie poprawia naturalny i zdrowy sen."

Ciekawe czy będzie dawał jakieś efekty, bo ja raczej z natury jestem osobą pozytywnie nastawioną do życia pomimo wiecznie towarzyszącego mi stresu ;)

Komuś jeszcze się udało? :)

Pozdrawiam i całuję.

Angeliq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)