piątek, 28 czerwca 2013

Why we love SH?

Cześć wszystkim ! :)
Dzisiaj dowiedziałam się najlepszej wiadomości jaką można usłyszeć, a mianowicie rozpoczęłam już wakacje ! :)
Zaliczyłam wszystkie egzaminy i już mogę cieszyć się wolnością. Oczywiście nie do końca ponieważ od poniedziałku zaczynam pracować, ale wiadomo kasa zawsze się przyda :D

Natomiast będąc niedawno temu upolowałam w sh dwie fajne rzeczy. Jako, że jestem dość drobną osóbką to ogólnie ciężko mi znaleźć mój rozmiar, jednak czasem się udaje.
I oto dowód !

Tunika Atmosphere - 16 zł
 Na mnie prezentuje się mniej więcej tak:

Myślałam, że będzie trochę dłuższa i będę ją nosić jako sukienkę, niestety konieczne jest ubieranie do niej legginsów.

A może Wy mi coś podpowiecie z czym mogę ją zestawić?

Jasny podkoszulek, nie pamiętam firmy -10 zł





A to już nie SH, tylko C&A. Chciałam mieć jakiś zwierzęcy motyw w szafie i padło na miętowy podkoszulek z tygryskiem, w którym od razu się zakochałam (miłość od pierwszego wejrzenia :D) - 22,90 zł


Pamiętacie tajemniczą paczuszkę z poprzedniego postu?


A oto odpowiedź, co to takiego :D


Pomadka Maybelline z najnowszej serii Color Whisper :)
Kolor: 130 PINK POSSIBILITES

Szkoda tylko, że nie używam tego typu pomadek, więc niestety nie będę mogła jej przetestować, ale i tak bardzo dziękuje firmie Maybelline za taki uroczy prezencik ! :)


Pozdrawiam,
Angeliq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)