niedziela, 9 czerwca 2013

Sól do kąpieli Be Beauty

Witam wszystkich :)

W końcu mam chwilę czasu żeby coś naskrobać. Powoli zaczyna mi się sesja na studiach więc szybko skorzystam z tej chwili kiedy mogę coś napisać i spróbuję Wam zrecenzować ostatnio przeze mnie zakupioną sól do kąpieli w Biedronce :)

Nie mogłam się zdecydować, którą mam wziąć, ale ostatecznie padło na oliwkową.


 Kilka słów od producenta:

Nawilżająca sól do kąpieli Be Beauty Spa Oliwka to optymalne połączenie naturalnych kryształków soli kamiennej z ekstraktem z oliwek. Zastosowana sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej i dostarcza niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji skóry składników mineralnych. Ekstrakt z oliwek znany jest ze swoich dobroczynnych właściwości, nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę sprawiając, że staje się ona elastyczna, gładka i aksamitna w dotyku, jednocześnie chroni ją przed szkodliwym działaniem środowiska. Urzekający i fascynujący zapach sprawi, że Twoja kąpiel stanie się niezapomniana.

Skład:

Moja opinia:
Po jej otworzeniu od razu można wyczuć typowy zapach soli do kąpieli, w tym wypadku również było czuć oliwkę. Sól najlepiej wsypywać wtedy, gdy dopiero zaczyna się nalewać wodę ponieważ kryształki mogą nie zdążyć się dobrze rozpuścić.
W zależności od tego ile się jej wsypie woda lekko zabarwi się na delikatnie mleczny kolor. 
Bardzo lubię dodawać ją do kąpieli ponieważ w mieszkaniu mam chlorowaną wodę, a ona idealnie sprawia, że moja skóra nie jest tak wysuszona jak po zwykłej kąpieli.
Jakiś wielkich cudów nie należy się po niej spodziewać, ale producent obiecuje, że nasza skóra będzie nawilżona i faktycznie tak jest :)

Ja w Biedronce kupiłam ją za oszałamiającą cenę - 2,99 zł za 600g :D


Zdecydowanie mogę ją polecić, bo za taką cenę naprawdę warto wypróbować. Z dostępnością sądzę, że nie będzie problemu, bo powinna być w każdej Biedronce. Jak tylko ją skończę, to lecę po następną!  

Mam ochotę wypróbować coś z nowej serii: lotos, bursztyn lub trawa cytrynowa z bambusem :)

Pozdrawiam :)
Angeliq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)