środa, 19 czerwca 2013

Testuj kosmetyki z...

Witam wszystkich!

Jeszcze tylko 2 egzaminy, no może jeden jak się uda i koniec sesji :) Pogoda jest piękna, upał doskwiera, aż nie chce się uczyć. W takich momentach to przydałby się strój kąpielowy, leżak, opalanie i dookoła zimna woda :D
Ale nie na tym jednak skupię się dzisiaj :)

Jakiś czas temu zapisałam się do kilku stron w których można testować kosmetyki i nie tylko. Dopiero zaczynam przygodę z takimi serwisami, ale mam nadzieję, że będzie warto.

Zacznę od mniej kosmetycznego serwisu, w którym wypełnia się ankiety i w zależności od tego, dostaje się punkty, które później można wymienić na nagrody.

Jest to Klub Gfk, w którym jestem zapisana chyba już od prawie 2 lat.

Aby się do niego zapisać zapraszam na stronę:

 


Kolejną stroną, jest Sample City. O tej stronie wiem na razie niewiele. Ale żeby móc uczestniczyć w testach trzeba najpierw zarejestrować się i jeżeli jest jakaś akcja należy zgłosić swoją chęć wypróbowania danego produktu. Z tego co widziałam to nie są tylko kosmetyki do testowania. Od razu też wspomnę, że jest selekcja testerów.
Myślę, że warto spróbować:

 

Ostatnią stroną, o której wspomnę jeszcze dzisiaj jest testkosmetykow.pl. Trafiłam akurat na zakończenie akcji testowania Sorbetu do ciała AVA i czekam na kolejną żeby sprawdzić na czym dokładnie to polega. 
A póki co podaję linka, może akurat kogoś zainteresuje ta strona :)


 



Pozdrawiam!
Angeliq


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)