środa, 1 lipca 2015

Moje zakupy na Zalando

Hej :)

Witam wszystkich, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie? :D 
Przyznam się szczerze, że w ostatnim czasie jakoś nie mam czasu siedzieć przed komputerem, a tym samym niestety nie czytam Waszych blogów i nie skrobię nowych notek...
Jakoś w okresie letnim wolę spędzać wolny czas na świeżym powietrzu i korzystać z uroków lata... musicie mi to wybaczyć ;)

Nie wiem czy pamiętacie, ale w ostatnim czasie załapałam się do projektu z trnd.pl na zniżki do Zalando.pl :) Dla siebie miałam do wykorzystania bon na 100 zł, co mnie niezmiernie ucieszyło, ponieważ już wiedziałam, że koniecznie muszę kupić sobie torebkę :D

I oczywiście, po wielu namysłach, padło na takie cudeńko :)

Jestem bardzo z niej zadowolona. Ma taki trochę dziwny kolor, niby miał być to beż, ale raczej jest to taki szaro-beżowy kolor bliżej nieokreślony :D Niemniej jednak torebeczka jest śliczna i bardzo przypadła mi do gustu :)

link do torebeczki jest tutaj

Kolejną zakupioną rzeczą były czarne czółenka, na których brak od dawna narzekałam...


Buty okazały się rozmiarowo idealne, chociaż właśnie tego najbardziej się obawiałam (noszę rozmiar 36). Wyglądają też na wygodne, aczkolwiek nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować.

link do butów jest tutaj

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów, a przesyłka doszła do mnie błyskawicznie. Torebka jak i buty są solidnie wykonane i mam nadzieję, że posłużą mi długo.
Dobrze, że cały czas nie dostaję takich bonów upominkowych, bo bym zbankrutowała :D


Pozdrawiam
Angeliq

1 komentarz:

  1. Też zastanawiałam się nad tymi butami :) ale w końcu wybrałam inne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś komentarz :)
Zachęcam do obserwowania :)